Dette står vi bak

Produktutvikling

Vi står bak suksesser som Lyx & mys-kleskolleksjon med Harm & Hegseth, Solo Super brus med Linnea Myhre, Oskars trippel sjoko med Oskar Westerlin og Bakehuset, Papaya-spill med gutta i podcasten Papaya, Ikke lov å le på hytta-spill med VGTV, løpeprogrammer med Liva Ingebrigtsen, samt en rekke bokutgivelser i samarbeid med VG-forlag.

LINNEA MYHRE

Partesten

Er dere klare for å teste forholdet på en gøy måte? Partesten, laget av Linnéa Myhre og Emil Gukild, inneholder 300 spørsmål som går fra lette temaer til dype samtaler om drømmer og framtid. Perfekt for par som vil lære mer om hverandre, uansett om dere er på første date, har vært kjærester lenge eller er gifte.

Dette er den perfekte gaven som både skaper gode samtaler og morsomme øyeblikk sammen! 

Kristin birkelund

Cottage cheese

Det ble helt naturlig å velge Cottage cheese som hovedingrediens i det første oppskriftshefte fra oss, i samarbeid med Kristin Birkelund. Cottage cheese har for mange sin faste plass i kjøleskapet, og det er utrolig gøy å se hvor stor hype produktet har fått det siste året. 

Kristin sin store lidenskap er trening, helse og sunn mat. Hun har vært i treningsbransjen siden 2012, og det som driver henne i jobben er å hjelpe andre til å bli den beste utgaven av seg selv. Hun er utdannet personlig trener, pre and postnatal coach, rehab-trener, gruppeinstruktør og vernepleier og jobber til daglig som online coach i StrongBody.

De siste 5 årene har Kristin delt mye av livet på sosiale medier, og får stadig spørsmål om hun kan dele mer av oppskriftene og treningsprogrammene hun gir til sine kunder. Derfor ble det et Cottage cheese-hefte! 

Håper det smaker!

Cecilie Teigen

x Coated Lemon

I samarbeid med Coated Lemon har Cecilia Teigen designet hårbånd, hårstrikker og toalettmapper. Kolleksjonen ble utsolgt på bare noen dager! Cecilia har implementert mange små detaljer som representerer stilen hennes, og som fansen kjenner igjen fra estetikken hun ofte selv tyr til når det kommer til alt fra interiør til klær.

Liva B. Ingebrigtsen

Løp med Liva

Dette løpeprogrammet er for alle som elsker å løpe – og for de som hater det. Uansett utgangspunkt vil du oppleve en enorm mestring i løpet av de første ukene, og etter 12 uker kan du fint kalle deg en ekspert (nesten). Hovedpoenget i programmet er å få kontroll på pulsen, som igjen vil føre til at du kan løpe langt uten å pese deg frem til mål.

Programmet har en enkel filosofi: Løp litt, men ofte.

Løpeprogrammet starter med at du finner din makspuls. Deretter skal du løpe ett konkret antall minutter, i en viss puls-sone, så ofte du kan (men bare én gang per dag).

Liva har våren 2024 også lansert Løp mila og Løp hele livet.
Velkommen til LML-universet

 
Se dette innlegget på Instagram
 

Et innlegg delt av Jørgine Massa Vasstrand (@funkygine)

Jørgine Massa Vasstrand

Funkygine proteinbrød

I dag får Fiberbrødet og Fiberstykkene mine en søster! Velkommen til gjengen søte og sterke FUNKYGINE PROTEINBRØD!!

Hun er et lite og grovt brød, med et høyt innhold av proteiner. Bakt med Solsikke- og linfrø, og en høy andel av gresskarkjernemel. Sistnevnte gir en veldig digg nøtteaktig smak. Gresskarkjernemelet har en mørk brun farge med lett grønnskjær, noe som gir brødet en litt grønn nyanse. Brødet har en grovhet på 100 prosent og ved å spise 2 middels tykke skiver får du i deg ca 23 g protein!

Linnéa Myhre

Solo Tropisk brus

Bruselsker Linnéa Myhre fikk oppfylt sin store barndomsdrøm da vi lanserte Solo Super Julebrus x Linnéa Myhre høsten 2022. Butikkhyllene ble raskt tømt, og vi slet med å produsere nok til jul. Etter den enorme suksessen med rød julebrus, startet vi arbeidet med å utvikle et nytt produkt. Etter mye smaking, lukting og testing, landet Linnéa og Solo på en tropisk variant med smak av ananas og grapefrukt. Solo super Tropisk x Linnéa Myhre ble lansert i uke 8 2024, og denne brusen ble også en enorm suksess.

Oskar Westerlin

Sjokoladeboller

Våren 2023 lanserte vi sammen med Bakehuset og Oskar Westerlin fjorårets store snakkis, Oskars trippel sjoko.

Det vi lærte mest av når det kom til bollehysteriet er at dersom profil og produkt er 100% match, er det helt enormt hvor bra influencer marketing fungerer. Vi solgte 1 million boller på de ukene den var i salg! 

 

Scroll to Top